اخبار سایت

جديترين خبرهاي مشاورین املاک آبادگران شمال

انواع ویلاهای لوکس مدرن در سراسر ایران

انواع ویلاهای لوکس مدرن در سراسر ایران

 

ویلاها دارای سبک های معماری متنوعی هستند و نمی توان یک سبک خاص معماری را برای ویلاهای لوکس در نظر گرفت. به طور کلی ویلاها در دو گروه ویلاهای کلاسیک و مدرن قرار می گیرند که هر کدام از آن ها سبک های معماری خاص خود را دارند.

 

 

معرفی ویلای کلاسیک :

ویژگی های سبک معماری در ویلاهای کلاسیک شامل دیوارها، ستون ها و پنجره های بلند، آینه های قدی، استفاده از وسایل تزیینی مجلل مانند مجسمه ها، و تابلوهای زیاد است.
مهمترین نکته ای که در معماری ویلاهای کلاسیک به چشم می خورد نظم متوازن که در ساخت قسمت های اصلی بنا و در قسمت های تزیینی آن ها است. بسیاری از لوکس ترین ویلاهای ایران در سبک کلاسیک ساخته می شوند زیرا در این سبک از سنگ و چوب برای تزیینات داخلی ، همچنین استفاده از وسایل تزیینی در آنها وجود دارد .

وجود درختان بلند و تنومند، آبنماهای زیبا ، باغچه های قشنگ و منحصربه‌فرد ،همچنین مجسمه های تزیینی در محوطه بیرونی ویلاهای کلاسیک، زیبایی این ویلاها را دوچندان می کنند.

 

 

 

ویلای مدرن :

، در معماری ویلاهای مدرن با حذف تزیینات لوکس و متعدد، از المان های ساده تر و شیک برای ایجاد یک فضای باز مدرن استفاده می شود. مهمترین ویژگی سبک معماری ویلاهای مدرن این است که به سبک های زمان و مکان خاصی وابسته نیستند و حتی از اندیشه ها و اعتقادات شخصی و فرهنگی نیز جدا هستند ،همچنین تنها چیزی که در آن به چشم می خورد، ترکیب سادگی و زیبایی با استفاده از اصول زیبایی شناسی مدرن همراه با نورپردازی عالی‌ میباشد .

با این حال اصلی ترین ویژگی ویلاهای لوکس امکانات، تجهیزات، و متریال هایی هستند که در ساخت آنها به کار رفته اند. امکانات رفاهی و تفریحی معمولا شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و یا محوطه اختصاصی ورزشی می شوند.
همچنین تجهیزات ویلاهای لوکس شامل سیستم اطفا حریق، سیستم امنیتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی پیشرفته می شوند، و در نهایت استفاده از متریال های با کیفیت بالا مانند سنگ و چوب در ساخت بنای اصلی ویلا در لوکس بودن آن تاثیر بسزایی دارد .

 

عوامل مهم در طراحی ویلاهای لوکس :

 

علاوه بر این ویلا باید دارای امکانات رفاهی و تجهیزات کامل امنیتی باشد و نکته بعدی که در لوکس ترین ویلاها وجود دارد ، چشم انداز بینظیر عالی از محیط اطراف است.
ویلاهای لوکس دارای محوطه های بسیار زیبا و لاکچری هستند که در طراحی آن ها از فاکتورهای طبیعی مانند آبنما، چشمه، گل ها و درختان ، مجسمه ها ی بتنی ، زمین های بازی و ورزشی استفاده می شوند. بهره گیری از طراحان و مهندسان ممتاز ، مهمترین عواملی است که در طراحی ویلاهای لوکس تاثیر زیادی دارد.

انتخاب نمونه در سبک معماری با توجه به درخواست خریداران ، سازندگان و آشنایی با ویژگی های هر کدام از سبک های آن و استفاده بهینه از تمام فضا برای طراحی دقیق و منظم از جمله مواردی است که مهندسان و طراحان باید به آن ها توجه کنند.

 

 

نقش ویلاهای لوکس در صنعت گردشگری در شمال ایران :

لوکس ترین ویلاهای ایران در صنعت گردشگری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در جذب گردشگران تاثیر بسزایی دارند. بهره گیری از امکانات رفاهی و اقامت در مکان های بسیار زیبا و بی بدیل ، تجربه دلنواز و به یاد ماندنی از سفرهای تفریحی را در ذهن گردشگران ایجاد می کنند.

بسیاری از گردشگران هدف از سفر، دور شدن از زندگی پرهیاهوی شهری و ترافیک و آلودگی صوتی ،تغییر در زندگی روزمرگی است.
اقامت در ویلاهایی که نواحی پای کوه و جنگل قرار دارند، اثر فوق العاده ای در آرامش روحی روانی گردشگران داشته ، همچنین مکانی زیبا و چشم نواز، در تمدد اعصاب و بازیابی انرژی اثرات خوبی را به همراه دارند. همین امر موجب شده است تا بستر مناسبی برای اقامت گردشگران در لوکس ترین ویلاهای ایران فراهم شده و تورهای مسافرتی برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران از ویلاهای لوکس برای اقامت آن ها بیشتر استفاده کنند.

اگر شما نیز قصد خرید ویلا لوکس ا در شمال کشور مناطق نوشهر، رویان و چلک ،سی سنگان را دارید، میتوانید به سایت املاک آباد گران شمال مراجعه کنید .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

ویلا لوکس مدرن در شمال :

تفاوت ویلای لوکس با ویلای معمولی :

وقتی که افراد برای خرید ویلا در شمال اقدام می کنند ، در حین صحبت های خود کلماتی تحت عنوان ویلای لوکس ،مدرن را به کار می برند و خواسته های آنان شامل امتیازات مناسب و ایده آل در ویلا هستند. در واقع هدف این دسته از افراد خرید ویلای لاکچری می باشد .

بنابراین هدف از خرید این گروه از افراد فقط ویلای لوکس بوده و ویلای معمولی را خواستار نیستند .

 

 

فرق بین ویلای معمولی با ویلای لوکس :

 

یک ویلای لوکس مدرن با امکانات فوق العاده ای ممتازی که برخورداری بوده ، شامل استخر ،سونا و جکوزی در این ویلاها بشمار می آید .
تا امکاناتی نظیر سینمای خانگی، زمین بازی، اتاق بدنسازی، اتاق بیلیارد و فوتبال دستی که شاید قسمتی از امکانات موجود در ویلاهای لاکچری باشند.

هدف این دسته افراد از خرید ویلای لاکچری ،ایجاد آرامش و رفاه بیشتری بین اعضای خانواده می باشد .
برای ساخت ویلای لوکس باید هزینه ی و مبلغ بیشتری پرداخت شود.
شامل قیمت زمین تا امکانات و تجهیزات و مصالحی دارای برند که برای ساخت ویلا استفاده می شود هزینه بالایی در بر می گیرد . بیشتر ویلاهای لوکس در شمال دوبلکس و یا تریبلکس می باشند و وسعت بالایی دارند. بنابراین مساله عادی است که هزینه خرید آن ها از ویلای معمولی بیشتر باشد.

نماسازی ویلاهای لوکس از متریال های نوین و برند استفاده می شود. این ویلاها دارای نمای مدرن یا کلاسیک می باشند و طراحی آن ها بسیار شیک و مجلل است.
انچه که در ویلاهای معمولی می بینید ، وجود یک نمای ساده و تکراری می باشد که اغلب هم در طراحی آن روش خاصی پیاده سازی نشده است.
َبه همین دلیل می توان هر فردی تشخیص دهد که بسیاری از ویلاهای لوکس را با نمای خاص و هنری آن ها متمایز نمود .

در ساخت ویلاهای لوکس در شمال از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها ی دارای برند معروف ایرانی و خارجی استفاده می شود. آنچه که باعث تمایز بین ویلاهای معمولی با ویلای لوکس می شود، مصالح بسیار مقاوم و درجه یک در این ویلاها می باشد. بیشتر سازندگان و معماران در حال حاضر برای ساخت ویلاهای لوکس از مصالح با کیفیت استاندارد استفاده می کنند که هزینه ی آن ها نیز بسیار بالاست.
برای خرید ویلالوکس در شمال نوشهر،چلک ،سی سنگان تا رویان  با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

بسیاری از ویلاهای لوکس در موقعیت مکانی عالی و در نقاط بسیار خوش و آب و هوا، خلوت ، آرام در شهرک های برند و بزرگ واقع شده اند. بنابراین برای خرید ویلای لوکس در شمال باید خود را در نواحی مرفه نشین بدانید .

با نگاه کارشناسی به معماری و دکوراسیون داخلی ویلا می توان تشخیص داد که ویلای مورد نظر در دسته ی ویلاهای لوکس قرار دادر یا یک ویلای معمولی می باشد. در حقیقت از طریق مشاهده و بازدید دکوراسیون داخلی ویلا همه چیز را در یک نگاه می‌توان تشخیص و شناخت .
طراحی دکوراسیون داخلی ویلاهای لوکس مدرن در شمال نوشهر و رویان، بسیار چشم نواز و خیره کننده می باشد و در طراحی بخش های مختلف شاهد ایده پردازی نوین هستیم.

استفاده از راه پله های شیک و زیبا ، نصب کفپوش های درجه یک، خرید شیرآلات برند ایرانی و کابینت های لاکچری در طرح ممبران ،ترک و اطریشی ، از طرفی طراحی داخلی ویلا به شما خواهد گفت که ویلای مورد نظر در زمره ویلاهای لوکس قرار دارد یا ویلاهای معمولی.
تمامی ویلاهای معمولی از دکوراسیون داخلی بسیار ساده و عامیانه هستند. در حقیقت نقطه متمایز در دکوراسیون داخلی به چشم نمی خورد و بصورت ساده اجرا خواهد شد .
برای خرید ویلای معمولی در نوشهر و رویان  با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

این نکته را به شما خریدار محترم گوشزد کنیم که هر ویلایی را با چشم اندازهای زیبا نمی توان ویلای لوکس دانست .
اغلب این سازه ها دارای روف گاردن و استخردار می باشند، چشم اندازهای فوق العاده زیبا و بینظیر دیدنی برای هر فردی ارمغان می آورند و این در حالی ست که ممکن است یک ویلای معمولی ویوی به بیرون نداشته باشد.

در مورد محوطه سازی ویلاهای لوکس مدرن باید عرض کنم ،بیشتر از کارشناسان مجرب در امور فضای سبز بهره می برند.
شامل اجرای آلاچیق در ابعاد و طرح های متنوع ، باربیکیو ،استخر سرپوشیده یا داخل حیاط ،نصب میز و صندلی بتنی یا چوبی و آتشدان با نورپردازی در محوطه ی ویلای لوکس به راحتی قابل رویت و لمس می باشد ، در حالی که ویلاهای معمولی اغلب فاقد محوطه سازی هستند و در فضای بیرونی آن ها شاید تنها یک باغچه کوچک و باربیکیو وجود دارد .

برای خرید خانه ویلای لوکس مدرن  در شمال نوشهر، چلک، سیسنگان تا رویان با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

در ویلاهای لوکس به موضوع امنیت و حراست ، توجه ویژه ای می شود. تهیه و نصب سیستم های هوشمند امنیتی همچون دوربین های مدار بسته و درب های ضد سرقت و دزدگیر هوشمند در ویلای لوکس ،ملزم و دائمی می باشد در حالی که عمده ویلاهای معمولی از این امکانات امنیتی و هوشمند بی بهره می باشند.

 

نتیجه گیری :

ویلاهای لوکس و ویلاهای معمولی دارای تفاوت های آشکار و روشن نسبت به یکدیگر دارند .
بنابراین می توانید با توجه به این تفاوت ها ی متن بالا از ویلای لوکس با ویلای معمولی تشخیص دهید. ویلاهای لوکس دارای قیمت بیشتری هستند و برای خرید آن ها باید سرمایه بیشتری آماده کنید.

گروه مشاورین املاک آباد گران شمال، با اجرای برنامه ای برای خرید و فروش در شمال به آدرس

 

Abadgaranshomal .ir

www.abadgaranshomal.com

توانست اطلاعات دقیق در مورد این نوع ویلاها‌جمع آوری کند .
برای اطلاع از این اطلاعات می توانید با کارشناسان این سامانه از طریق شماره های زیر تماس گرفته و از آنها برای خرید ویلا در شمال کشور مشاوره داشته باشید .

۰۹۱۲-۳۴۳۶۰۴۰
۰۹۱۱-۳۹۵۰۷۴۷

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.