اخبار سایت

جديترين خبرهاي مشاورین املاک آبادگران شمال

پارک جنگلی سی سنگان کجاست؟

پارک جنگلی سی سنگان کجاست؟

 

 

پارک جنگلی سی سنگان در توابع شهرستان نوشهر در مسیر جاده اصلی به رویان واقع شده است.
سی سنگان از شمال به دریای مازندران، از جنوب به رشته کوه های البرز و از غرب به توسکاتک و شرق آن به  صلاح الدین محدود می‌شود.
این پارک به مساحت ۶۰۲ هکتار را در بر می گیرد .
پارک چنگلی زیبا ی سی سنگان در سال ۱۳۴۴ با کمک مهندس آشتیانی طراحی و ایجاد شده است .

پارک جنگلی سیسنگان در نوشهر ، ابتدا با هدف حفاظت از درختان کمیاب شمشاد دوره هیرکانی و سایر پوشش گیاهی و انواع جانوری ایجاد شد؛ و در طی مراحل بعدی امکانات رفاهی و جاذبه های گردشگری دیگری به آن اضافه شده است.

این مطلب را باید یادآوری کنم سی سنگان همچنان تنها ذخیره گاه بزرگ شمشاد در ایران و خاورمیانه به شمار می رود و مکان وسیعی از پوشش گیاهی جنگلی و ساحلی را در بر گرفته است .
در شمال پارک جنگلی سی سنگان ،علاوه بر شمشاد درختانی همچون بلوط می باشد که ارتفاع آنها به ۱۰ متر نیز می رسد و همچنین زیستگاه سایر گونه‌های درختی، پوشش گیاهی و جانوری است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

املاک آباد گران شمال

با ما تماس بگیرید
۰۹۱۲-۳۴۳۶۰۴۰
۰۹۱۱-۳۹۵۰۷۴۷

 

مهم ترین تفریحات پارک :

۱- دربخش جنگلی علاوه بر جایگاه هایی جهت اقامت مسافران امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی وجود دارد، از جمله ‌این ها می توان به رستوران های سنتی و مدرن، کافی شاپ ها، چای خانه های سنتی، هایپرمارکت، شهربازی، مسجد و نمازخانه، نمایشگاه های فصلی ویژه فروش سوغات استان مازندران و باشگاه اسب سواری اشاره کرد .

 

۲- موتورهای چهار چرخ ساحلی را حتما در فیلم ها و تصاویری دیگر مشاهده کرده اید، شما می توانید با اجاره یکی از این موتورهای ساحلی لذت آف رود ساحلی را بچشید.

هزینه و شرایط اجاره موتورهای ۴ چرخ بر اساس میزان ساعت کاری مشخص و تعیین شده است .

 

۳- پیست کارتینگ از دیگر تفریحات این جاذبه می باشد، شما می توانید با سوار شدن بر ماشین ها و موتورهای 4 چرخ کوچک لذت رانندگی 15 دقیقه ای را بچشید و از سفر خودتون لذت ببرید.

 

۴- شاتل سواری :

یک تفریح بینظیر دیگر در این مکان جدیدا ایجاد شده است، قایق های موتوری و قایق های شاتل کشنده دریایی، که شما می توانید با اجاره این نوع قایق ها به قلب دریای خزر بروید.

هزینه استفاده از این قایق ها و شاتل دریایی 200 هزار تومان است.

 

Abadgaranshomal .ir

www.abadgaranshomal.com