فروش زمین خوش قواره شهرکی با جواز در سیسنگان

مازندران، سیسنگان
کد 1836 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-8910-property 606 متر مربع

فروش زمین خوش قواره شهرکی با جواز در سیسنگان

کد 1836

املاک آباد گران شمال

 

با ما تماس بگیرید.

0912-3436040

0911-3950747

 

منطقه سیسنگان.

حتما وقتی به شمال سفر کردید نام منطقه سی سنگان در مازندران را برای چندمین بار شنیده اید یا توقف کوتاهی در کنار پارک جنگلی داشته اید .

منطقه سیسنگان با چندین روستا که دارای مراکز گردشگری و بوم گردی عبارتند از دریاچه توریستی آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود زمین های مستعد و سالم در سی سنگان،قرار داشتن بیشترین قطعات تفکیکی دارای کاربری مسکونی یا باغی ، همچنین داشتن سند تک برگ مشاعی و ششدانگ ،از طرفی ارتباط راحت و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی با سواحل دریا ، باعث شده به یکی از نواحی توسعه یافتگی و گردشگری قرار گیرد .

جلگه سیسنگان در حد و فاصل کوتاه بین کوه و جنگل با دریای نیلگون مازندران و پوشش گیاهی متنوع با مهم ترین شاخص های طبیعت بینظیر زیبا برخوردار ميباشند.

نواحی زیبای سی سنگان در پای کوه و جنگل با اکوسیستم طبیعی وصف نشدنی ،دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی ، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع تر، عدم آلودگی صوتی ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین های شهرکی در این نواحی شده است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مهم ترین سرفصل ها که در این مقاله باید بررسی شود :

فروش زمین خوش قواره شهرکی با جواز ،در سیسنگان.
خرید زمین داخل شهرک ،خوش قواره قابلیت ساخت .
زمین دارای سند تک برگ و مجوز ساخت .
هنگام خرید زمین ،چه نکاتی باید رعایت کنید .
قیمت زمین خوش قواره شهرکی با جواز در سیسنگان .

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

 

فروش زمین خوش قواره شهرکی با جواز در سیسنگان.

فروش زمین داخل شهرک از طرفی خوش قواره بودن با امتیاز سند و پروانه ساخت در شمال سیسنگان، به جهت قرار گرفتن در همجواری پارک جنگلی، همچنین سازه های آن بر حسب متد روز در چند قطعه پلاک با شرایط ویژه جهت خرید و فروش وجود دارد .
خیلی از سازندگان بومی و تهرانی بدنبال زمین های خوش قواره با ابعاد مناسب در بهترین نقطه شهرک هستند تا استفاده بهینه از آن داشته باشند.

 

 

خرید زمین داخل شهرک خوش قواره ،قابلیت ساخت .

زمین های شهرکی در شمال ، برای هر متقاضی با توجه به گستردگی و وسعت منطقه آن ،با شرایط ویژه بررسی می‌شود.

خرید زمین داخل شهرک که خوش قواره با قابلیت ساخت ، همچنین به دلیل داشتن مناظر طبیعی در شمال ، از طرفی چشم اندازی زیبا ی جنگل و دریا ،باعث بیشترین معاملات را در خود جای دهد .

 

زمین دارای سند تک برگ و مجوز ساخت در شمال .

تمامی سازندگان و پیمانکاران در شمال بر این عقیده هستند که زمین های سالم و مستعد به عبارتی ملک شسته و رفته از هر جهتی مهم و حیاتی است .

زمین های داخل شهرک با داشتن سند و دفترچه پروانه ساخت همچنین بر روی هر قطعه انشعابات وصل شده برای خریداران و سازندگان از مهم ترین اولویت ها میباشد .

 

قیمت زمین خوش قواره شهرکی با جواز در سیسنگان.

یکی از مسائل مهم در امر خرید و فروش اینست که زمین های داخل شهرک با ویوی زیبا و داشتن سند تک برک با دفترچه پروانه ساخت ، قیمت متفاوتی ارائه می گردد .

قیمت زمین های خوش قواره در داخل شهرک با مجوز ساخت در شمال سیسنگان با تمامی مشخصات آن ، نسبت به سایر ملک های این نواحی اثر گذاری مناسبی بر روی قیمت ها داشته است .

 

 

 

 

 

 

 

مختصات فنی .

متراژ زمین – 606 متر
سند -تک برگ نوع کاربری – مسکونی
مکان – داخل شهرک
موقعیت -محدوده جنگل
پلان – شمالی
سایر موارد – با مجوز ساخت 330 متر

 

 

توضیحات:
شما خریدار محترم و گرامی پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین مسکونی خوش قواره داخل این شهرک در شمال سیسنگان و با توجه به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان نوشهر و بحث اکوتوریسم ،از سودآوری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

آدرس سایت :

Abadgaranshomal.ir

www.abadgaranshomal. com

 

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین خوش قواره سیسنگان، زمین شهرکی جواز دار ،زمین با سند جواز در سیسنگان، زمین خوش قواره شهرکی،

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه