فروش زمین شهرکی با اسناد و انشعابات سیسنگان

مازندران، سیسنگان
کد 1833 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-8876-property 409 متر مربع

فروش زمین شهرکی با اسناد و انشعابات سیسنگان

کد 1833

املاک آباد گران شمال:

 

با ما تماس بگیرید.

0912-3436040

0911-3950747

 

منطقه سیسنگان.

حتما وقتی به شمال سفر کردید نام منطقه سی سنگان در مازندران را برای چندمین بار شنیده اید یا توقف کوتاهی در کنار پارک جنگلی داشته اید .

منطقه سیسنگان با چندین روستا که دارای مراکز گردشگری و بوم گردی عبارتند از دریاچه توریستی آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود زمین های مستعد و سالم در سی سنگان،قرار داشتن بیشترین قطعات تفکیکی دارای کاربری مسکونی یا باغی ، همچنین داشتن سند تک برگ مشاعی و ششدانگ ،از طرفی ارتباط راحت و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی با سواحل دریا ، باعث شده به یکی از نواحی توسعه یافتگی و گردشگری قرار گیرد .

جلگه سیسنگان در حد و فاصل کوتاه بین کوه و جنگل با دریای نیلگون مازندران و پوشش گیاهی متنوع با مهم ترین شاخص های طبیعت بینظیر زیبا برخوردار ميباشند.

نواحی زیبای سی سنگان در پای کوه و جنگل با اکوسیستم طبیعی وصف نشدنی ،دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی ، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع تر، عدم آلودگی صوتی ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین های شهرکی در این نواحی شده است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مهم ترین سرفصل ها که در این مقاله باید بررسی شود .

فروش زمین شهرکی با اسناد و انشعابات در سیسنگان.

خرید زمین شهرکی جواز دار .

زمین دارای سند تک برگ و مجوز ساخت با نصب انشعابات کامل.

هنگام خرید زمین ،چه نکاتی باید رعایت کنید .

قیمت زمین شهرکی با اسناد و نصب انشعابات در سیسنگان .

 

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

 

 

فروش زمین شهرکی با اسناد و انشعابات‌ در سیسنگان.

فروش زمین داخل شهرک با داشتن سند و جواز همچنین دارای نصب انشعاب کنتور برق ،آب و کاز در شمال سیسنگان، به جهت قرار گرفتن در همجواری پارک جنگلی سی سنگان و همچنین سازه های آن بر حسب متد روز در چند قطعه پلاک با شرایط ویژه جهت خرید و فروش وجود دارد .

 

خرید زمین شهرکی جواز دار .

زمین های شهرکی در شمال ، برای هر متقاضی با توجه به گستردگی و دارا بودن شهرکهای معروف با خیابان های برند، مورد توجه و از اهمیت ویژه ای خصوصا خریداران تهرانی میباشد .

خرید زمین شهرکی جواز دار در شمال ، به دلیل داشتن مناظر طبیعی ، از طرفی چشم اندازی زیبا ی جنگل و دریا موجب شده در این جاده بیشترین معاملات را در خود جای دهد .

 

 

زمین دارای سند تک برگ و مجوز ساخت با نصب انشعابات.

تمامی سازندگان و پیمانکاران در شمال بر این عقیده هستند که زمین های سالم و مستعد به عبارتی ملک شسته و رفته از هر جهتی مهم و حیاتی است .

زمین های داخل شهرک با داشتن سند و دفترچه پروانه ساخت همچنین بر روی هر قطعه انشعابات وصل شده برای خریداران و سازندگان از مهم ترین اولویت ها میباشد .

 

 

قیمت زمین شهرکی با اسناد و انشعابات در سیسنگان.

یکی از مسائلی که در امر خرید و فروش توجه کنیم اینست که زمین های داخل شهرک با ویوی زیبا ، از طرفی داشتن سند تک برک و دفترچه پروانه ساخت ، قیمت متفاوتی ارائه می گردد .

قیمت زمین داخل شهرک با اسناد و انشعابات در شمال سیسنگان با تمامی مشخصات آن ، نسبت به سایر ملک های این نواحی از لحاظ ساخت و ساز همچنین اثر گذاری مناسبی بر روی قیمت ها داشته است .

 

 

 

 

 

 

 

مختصات فنی .

متراژ زمین – 409 متر
سند -تک برگ
نوع کاربری – مسکونی
مکان – داخل شهرک
موقعیت -نزدیک به جنگل
پلان – شمالی
سایر موارد – با جواز ساخت 203 متر

شما خریدار محترم و گرامی پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین مسکونی داخل این شهرک در شمال سیسنگان و با توجه به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان نوشهر و بحث اکوتوریسم ،از سودآوری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

آدرس سایت :

Abadgaranshomal.ir

www.abadgaranshomal. com

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین شهرکی با اسناد ،زمین با انشعابات، زمین جوازدار شهرکی در سیسنگان، زمین با نصب انشعابات،

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه