خرید زمین در شکارگاه سیسنگان با نصب انشعابات

مازندران، سیسنگان
کد 1848 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-9047-property 415 متر مربع

خرید زمین در شکارگاه سیسنگان با نصب انشعابات

کد 1848

 

املاک آباد گران شمال:

 

با ما تماس بگیرید.
0912-3436040
0911-3950747

سیسنگان کجاست ؟

حتما وقتی به شمال سفر کردید نام منطقه سی سنگان در مازندران را برای چندمین بار شنیده اید یا توقف کوتاهی در کنار پارک جنگلی داشته اید .
منطقه سیسنگان با چندین روستا که دارای مراکز گردشگری و بوم گردی عبارتند از دریاچه توریستی آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود زمین های مستعد و سالم در سی سنگان،قرار داشتن بیشترین قطعات تفکیکی دارای کاربری مسکونی یا باغی ، همچنین داشتن سند تک برگ مشاعی و ششدانگ ،از طرفی ارتباط راحت و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی با سواحل دریا ، باعث شده به یکی از نواحی توسعه یافتگی و گردشگری قرار گیرد .
جلگه سیسنگان در حد و فاصل کوتاه بین کوه و جنگل با دریای نیلگون مازندران و پوشش گیاهی متنوع با مهم ترین شاخص های طبیعت بینظیر زیبا برخوردار ميباشند.

نواحی زیبای سی سنگان در پای کوه و جنگل با اکوسیستم وصف نشدنی ،دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی ، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع تر، عدم آلودگی صوتی ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین های شهرکی در این نواحی شده است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مهم ترین سرفصل ها که در این مقاله باید بررسی شود .

خرید زمین در شکارگاه سیسنگان با نصب انشعابات.
فروش زمین شهرکی در جاده شکارگاه.
زمین با سند و کاربری مسکونی نزدیک به جاده و دریا.
قیمت زمین ارزان در سیسنگان
هنگام خرید زمین ،چه نکاتی باید رعایت کنید .
قیمت زمین شهرکی در جاده شکارگاه سیسنگان .

 

 

نکته مهم .
در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

املاک آباد گران شمال با تجربه ۱۵ ساله اش ،کاربردی ترین خدمات را در حوزه مناطق شمالی ایران عزیز در نوشهر، چلک، سیسنگان و رویان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

 

خرید زمین در شکارگاه سیسنگان با نصب انشعابات.

در مناطق مختلف پارک جنگلی سی سنگان، خرید و فروش ملک به موقعیت های خاص محیطی آن، تفاوت و فرق اساسی دارند .
خرید زمین در جاده شکارگاه سیسنگان با در نظر گرفتن امکانات زیر بنایی نظير انشعابات برق ،کاز و آب شهری نسبت به دیگر نقاط افزایش داشته است .

 

 

فروش زمین شهرکی در جاده شکارگاه.

زمین های شهرکی در این مسیر برای هر متقاضی مورد توجه و از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد .
فروش زمین شهرکی در شمال جاده شکارگاه سی سنگان با توجه به گستردگی و مساحت آن ، نزدیکی به دریا در فاصله کم با مناظر طبیعی از کوه و جنگل ، همچنین داشتن سند تک برگ و پروانه ساخت از طرفی قرار داشتن خارج از محیط روستایی، موجب شده بیشترین معاملات را در خود جای دهد .

 

 

زمین با سند و کاربری مسکونی در شمال جاده شکارگاه.

همه سازندگان و پیمانکاران بدنبال زمین های سالم و مستعد به عبارتی شسته و رفته باشد .

نکته اساسی که باید یادآوری کنیم کل قطعات تفکیکی در این مسیر تا نخ شمال با سند تک برگ و کاربری آن بصورت مسکونی، باغی و مزروعی بوده که در ساخت ویلا هیچ مشگلی نخواهید داشت و برای هر کدام از این سازه ها ،از طریق دهیاری و بنیاد مسکن پروانه ساخت و پایان کارصادر می گردد.

 

 

قیمت زمین در جاده شکارگاه سی سنگان .

یکی از مسائلی که در امر خرید و فروش توجه کنیم اینست که زمین های داخل شهرک با چشم اندازی زیبا ،از طرفی با سند تک برک و داشتن دفترچه جواز ساخت ، قیمت متفاوتی ارائه می گردد .

قیمت زمین در شمال جاده شکارگاه در داخل شهرکها با در نظر گرفتن امکانات تاسیساتی آن روند افزایشی نسبت به سایر ملک های مناطق شهرستان نوشهر تا رویان داشته است .

 

 

شرایط مهم در هنگام خرید و فروش زمین.

برای خرید و فروش زمین در شمال سیسنگان باید استعلامات زیر را از بنیاد مسکن و دفتر فنی روستا پیگیری نمایید و متوجه خواهید که زمین با چه نوع کاربری در شهرک قرار دارد .
مساله بعدی در هنگام خرید و فروش زمین شهرکی در شمال سی سنگان باید نوع استاد و موقعیت مکانی و انشعابات آن را در نظر بگیرید تا با اطمینان کامل خرید مطمئنی داشته باشید .

املاک آباد گران شمال، هر گونه همکاری و مشاوره در امور خرید فروش زمین مسکونی و باغی یا الحاق به بافت شهرکی در ‌این ناحیه را داشته است .

 

 

فروش زمین ارزان در شمال‌‌ سیسنگان.

میتوانید با کمی جست و جو در سایت های املاک بدنبال زمین ارزان قیمت باشید .
فروش زمین ارزان ،داخل بافت به مقدار کافی جهت ساخت و ساز وجود دارد .
این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .
لذا به خریداران و سازندگان و مهندسین عزیز ،پیشنهاد می‌شود ، برای خرید زمین در داخل شهرک حتما از دهیاری و بنیاد مسکن ،استعلامات جهت بافت بودن هر قطعه انجام گیرد .

 

 

 

 

 

 

 

مختصات فنی .

متراژ زمین – 415 متر
سند – شورایی
نوع کاربری – مسکونی
مکان – شهرکی
موقعیت -جنگلی
پلان – شمالی

 

 

موقعیت شهرک :
این شهرک تازه تاسیس با ویلا های در حال ساخت همچنین شامل چند قطعه پلاک زمین که همه ی آن در مجموعه بافت واقع گردیده است .

از امتیازات آن نصب انشعابات برق، کاز و آب شهری بر روی هر قطعه پلاک و داشتن منبع آب بزرگ جهت آبیاری فضای سبز را می‌توان اشاره نمود.
شهرک با ساختمان سرایداری و در فاصله نزدیک به جاده اصلی و دریا قرار دارند.

شما خریدار محترم و گرامی پیشنهاد می‌شود با خرید زمین در شمال سیسنگان و با توجه به روند افزایش بالقوه سرمایه‌گذاری در منطقه ،از سودآوری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

 

خریدار محترم :

میتوانید با گروه مشاورین در ارتباط باشید تا بهترین فایل هاي ملکی و اکازیون در شمال منطقه سیسنگان به شما معرفی کنیم .

 

 

آدرس سایت :

Abadgaranshomal.ir

www.abadgaranshomal. com

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد

 

زمین در جاده شکارگاه، زمین شهرکی در شکارگاه سیسنگان، فروش زمین سنددار جاده شکارگاه

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه