فروش زمین ۲۶۵ متری در سیسنگان انارور

Amesterdam
کد 1505 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-5443-property 265 متر مربع

فروش زمین ۲۶۵ متری در سیسنگان انارور

۱۵۰۵

 

ضوابط خرید زمین در شمال چگونه است ؟

هر زمانی که اراده خرید زمین قیمت مناسب در شمال نمودید باید نکاتی را در نظر بگیرید و طبق قوانین حقوقی جهت خرید و فروش اقدام نمایید .
در هر صورت باید از مشاورین املاک با تجربه کمک بگیرید .
بعد از مشخص شدن متراژ زمین و موقعیت جنگلی یا ساحلی باید اسناد و مدارک این فایل ملک را با دقت کامل مشاهده نمایید تا در صورت هر گونه اختلاف و اشکالات آن قبل از اجرای بیع برطرف شود .
متاسفانه در بعضی از نقاط شمال تا حدودی ملک های که هنوز مالکین آن دقیق مشخص نبوده و یا در گروه سایر ادارات و نهاد های مختلف قرار دارد .
همانطوری که مستحضرید قبل از هرگونه معاملات از نهاد های ذیرربط مانند شورا و دهیاری روستا ، ادرات بنیاد مسکن و ثبت شهرستان استعلام انجام گیرد .
در ضمن هر گونه شارژر با مدیریت شهرک توسط فروشنده و برگه تسویه حساب در اختیار بگیرید .
زمانی که جهت خرید زمین در شمال بویژه مناطق نوشهر تا رویان هستید ،املاک آباد گران شمال در سیسنگان ، جهت عقد قرارداد و ساخت یا مدیریت پیمان نهایت همکاری لازم را خواهند داشت .
هدف ما ، بهترین پیشنهادات ویژه به خریداران و سازندگان همچنین توسعه سرمایه‌گذاری و رشد سود اقتصادی عزیزان در شمال میباشد .
لذا از شما دعوت می‌شود جهت بررسی و بازدید موارد مشابه زمین به صفحه سایت املاک آباد گران شمال مراجعه و تماس بگیرید .

 

اهمیت زمین در شمال سیسنگان :

منطقه سی سنگان در شهرستان نوشهر برای خرید و فروش زمین بسیار مناسب و عالی هست زیرا مدارک آن کامل همچنین بحث بافت مسکونی در بیشترین نقاط آن شاهد می‌باشیم.
چند سال اخیر در شمال سیسنگان به علت طبیعت زیبا و دوری از آلودگی صوتی همراه با مردمان مهربان باعث افزایش خرید و فروش زمین همچنین ساخت و ساز ویلا ها در تیپ های مختلف روی آورند.
آنچه در شمال سیسنگان را با سایر نقاط متمایز می کند نزدیکی رشته کوه البرز با دریا همچنین ویوی بینظیر زیبا تاثیرات خاصی به افراد داده است .
یکی از نواحی اطراف آن ، روستای انارور در ۶ کیلومتری پارک جنگلی واقع شده است .

 

قیمت زمین در شمال سیسنگان انارور ؟
قیمت زمین جنگلی درشمال انارور سی سنگان ، داخل بافت با کاربری مسکونی از متر ۹ میلیون شروع می‌شود و به تناسب موقعیت شهرک و داشتن مدارک آن متغیر میباشد .
منطقه سیسنگان با توجه به جلگه ای بودن و توپوگرافی خاص زمین های آن ، باعث شده هر نوع متراژ در قالب شهرکی یا مستقل ،باغات ،مزارع ،سواحل ، به دلخواه انتخاب راحتی داشته باشید .

 

موقعیت :
این شهرک به مساحت ۱۵ هزار هزار متر زمین در فاصله نزدیک به جنگل و کوه با چند قطعه تفکیکی ، حدود ۱۴ دستگاه ویلا باغ با درب ریموتی و سرایداری اداره میشود .

 

مختصات زمین شهرکی در شمال سیسنگان انارور :

-متراژ زمین : ۲۶۵ متر
-نوع سند : شورایی
-کاربری : بافت مسکونی
-موقعیت : شهرکی
-مکان : جنگلی
-،پلان : شمالی

 

امکانات ويژه :
– دیوار گشی کامل
– فاصله تا دریا ۵ دقیقه
– مکانی با امنیت و ساکت
– محیط تهرانی نشین و غیر بومی
-برخورداری از بهترین فضای سبز با درختان بزرگ توسکا ،ممرز ،کاج
-عرض ۱۱ متر جهت ساخت ویلا

با ما تماس بگیرید
0912-3436040
0911-3950747

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه