فروش زمین داخل مجتمع سنددار ،نخ شمال سیسنگان

Amesterdam
کد 1858 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-9147-property 278 متر مربع

فروش زمین داخل مجتمع سنددار ،نخ شمال سیسنگان

 

کد 1858

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.
0912-3436040
0911-3950747

 

سیسنگان کجاست ؟

حتما وقتی به شمال سفر کردید نام منطقه سی سنگان در مازندران را برای چندمین بار شنیده اید یا توقف کوتاهی در کنار پارک جنگلی داشته اید .
مناطق سیسنگان شامل چندین روستا که دارای مراکز گردشگری و بوم گردی عبارتند از دریاچه توریستی آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.
وجود زمین های مستعد و سالم در سی سنگان،قرار داشتن بیشترین قطعات تفکیکی دارای کاربری مسکونی یا باغی ، همچنین داشتن سند تک برگ مشاعی و ششدانگ ،از طرفی ارتباط راحت و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی با سواحل دریا ، باعث شده به یکی از نواحی توسعه یافتگی و گردشگری قرار گیرد .
نواحی زیبای سی سنگان در پای کوه و جنگل با اکوسیستم وصف نشدنی ،دستیابی راحت به خدمات رفاهی و تفریحی، ویو دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع ، عدم آلودگی صوتی ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین در این نواحی شده است .

توضیح.
در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این دفتر در ارتباط باشید.

املاک آباد گران شمال با تجربه ۱۵ ساله اش ،کاربردی ترین خدمات را در حوزه مناطق شمالی ایران عزیز در نوشهر، چلک، سیسنگان و رویان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

فروش زمین داخل مجتمع سنددار ،نخ شمال سیسنگان.

در مناطق مختلف پارک جنگلی سی سنگان، خرید و فروش ملک به موقعیت های خاص محیطی آن، دسترسی کامل به جنگل ، جاده تفاوت و فرق اساسی دارند .
برای ساخت و ساز زمین باید از دهیاری روستا و بنیاد مسکن شهرستان مربوطه استعلام گرفته شود .
لذا زمین های داخل بافت بصورت مسکونی، باغی و مزروعی تقسیم می‌شود.
با توجه به موقعیت اکولوژیکی جاده توسکا و نزدیکی دریا و جاده با رشته کوه البرز همچنین ویوی ابدی تا شعاع دور همراه با نوع مالکیت موجب توسعه شهرک سازی در این نواحی شده است.

خرید زمین داخل بافت نزدیک به جاده اصلی.

هر متقاضی علاقمند است در هنگام احداث ساختمان هیچ مشگلی بوجود نیاید ،لذا خیلی از خریداران ملک به سمت جنگل با ویوی دیدنی را خواستار میباشند.
البته در بعضی از نقاط سی سنگان ، زمین های اطراف کوه و جنگل به جهت قرار داشتن در طرح هادی روستا داخل بافت میباشند .
امروزه ما شاهد خرید بیشتر ملک های اطراف جنگل در داخل بافت هستیم .
خرید زمین نزدیک به جاده در شمال سی سنگان با در نظر گرفتن به گستردگی و فاصله کم دریا همچنین چشم انداز مناظر طبیعی آن ، از جهتی داشتن سند تک برگ و پروانه ساخت ، باعث بیشترین معاملات را در خود جای داده است .

زمین داخل مجتمع در نخ شمال.

نکته اساسی که باید یادآوری کنیم کل قطعات تفکیکی در این مسیر دارای کاربری بافت یا باغی و مزروعی بوده که در ساخت ویلا هیچ مشگلی نخواهید داشت و برای هر کدام از این سازه ها ،از طریق دهیاری و بنیاد مسکن پروانه ساخت و پایان کارصادر می گردد .

شرایط مهم در هنگام خرید و فروش زمین.

برای خرید و فروش زمین در شمال سیسنگان باید استعلامات زیر را از بنیاد مسکن و دفتر فنی روستا پیگیری نمایید و متوجه خواهید که زمین با چه نوع کاربری در شهرک قرار دارد .
مساله بعدی در هنگام خرید و فروش زمین در شمال باید نوع سند همچنین موقعیت مکانی و انشعابات آن را در نظر بگیرید تا با اطمینان کامل خرید مطمئنی داشته باشید .

فروش زمین ارزان در شمال‌‌ سیسنگان.

میتوانید با کمی جست و جو در سایت های املاک بدنبال زمین ارزان قیمت باشید .
فروش زمین ارزان ،داخل بافت به مقدار کافی جهت ساخت و ساز وجود دارد .
این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .

 

مختصات فنی .

متراژ زمین – 278 متر
سند – تک برگ
نوع کاربری -مزروعی
مکان – شهرکی
موقعیت -جنگلی
پلان – جنوبی

 

مشخصات :
این مجتمع دارای ۱۴ پلاک با فاصله محدود به جنگل و در همجواری شهرکها با چشم اندازی فوقالعاده استثنایی قرار دارد .
لازم به ذکر است با مدیریت مجتمع و ساختمان سرایداری اداره میشود.

به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود با خرید و فروش زمین در جاده توسکا سیسنگان و با توجه به روند افزایش سرمایه‌گذاری در این مسیر ، سود مناسبی نصیب تان خواهد شد .

 

آدرس سایت :

Abadgaranshomal.ir

www.abadgaranshomal. com

 

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه