فروش زمین داخل مجتمع در سیسنگان

نوشهر، سیسنگان
کد 1534 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-5797-property 300 متر مربع

فروش زمین داخل مجتمع در سیسنگان

کد 1534

سی سنگان کجاست ؟

سیسنگان در غرب مازندران یکی از پر بازدیدکنندگان مناطق شمالی ایران میباشد .
در این منطقه روستاهای ملا کلآ، تاج الدین کلا ،پی کلا ،صلاح الدبن کلا، دیزر کلا ،توسکاتک ،علی آباد، انارور ،ملکار ،سنکسرا ،حمزه ده علیا و سفلی میباشند .
جمعیت منطقه سی سنگان حدود ۳۰ هزار نفر بوده ،اما در زمان تعطیلات نوروزی و سفرهای تابستانی به علت وجود شهرکهای بزرگ و برند با جمعیت شناور چندین برابری مواجه خواهد شد که در نوع خود بینظیر و منحصر بفرد است .

موقعیت طبیعی و اکولوژیکی سیسنگان در واقع عبارتست از نزدیکی جنگل و دریا ،برخورداری از سواحل شنی ،داشتن مراکز رفاهی و تفریحی مانند دریاچه ارواح، سد خاکی و پارک جنگلی را می‌توان نام برد .

سیسنگان بخاطر داشتن سواحل شنی و ماسه ای ،همچنین نزدیکی به جنگل ، دارای مزارع برنج همراه با باغات مرکبات بر زیبایی آن دوچندان نموده است.
مردمانی مهمان نواز ،اخلاق مدار و دارای فرهنگ قوی که سابقه ی طولانی برخوردار ميباشند.

قیمت زمین داخل مجتمع در شمال سی سنگان توجه به ویژگی های ارائه شده ،همچنین داشتن مراکز مهم بوم گردی و گردشگری ، از طرفی دسترسی به فرودگاه نوشهر و اتوبان تهران شمال باعث شده که زمین‌ها از ارزش بالایی برخوردار باشند .

فروش زمین داخل مجتمع در شمال سی سنگان با توجه به این که بیشترین نقاط آن در داخل بافت مسکونی و سایر امتیازات داراست برای ساخت و ساز شخصی و شهرکی مناسب تشخیص داده شده و سودآوری مطمئنی با ارزش افزوده کلان برخوردار میباشد.

 

خرید زمین داخل مجتمع در شمال سیسنگان:

به دلیل نزدیکی به دریا و سواحل آن ، بستری مناسب در جهت توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد شهرک سازی می‌توان نام برد .
این مجتمع در فاصله بسیار نزدیک حدود ۳۰۰ متری از جاده اصلی و در محیطی ساکت و آرام و تهرانی نشین و خارج از بافت روستایی قرار دارد .
با اجرای فاز دوم آزاد راه تهران شمال ، به شما توصیه می‌شود جهت سرمایه گذاری آتی خصوصا در منطقه‌ سیسنگان با ویژگی های ممتاز آن تلاش نمایید .

موقعیت:

این زمین داخل مجتمع با کاربری مسکونی و دارای چند دستگاه ویلا نزدیک جاده و دریا ،همچنین با محوطه سازی زیبا و نگهبانی شبانه روزی انجام می گیرد.

 

مختصات زمین داخل مجتمع در شمال سیسنگان:

-متراژ زمین : ۳۰۰ متر
-نوع سند : تک برگ
-کاربری : مسکونی
-موقعیت : داخل مجتمع
-مکان : جنگلی
-پلان : غربی

دفتر املاک آباد گران شمال در منطقه سیسنگان با استفاده از مهندسین و کارشناسان مجرب ،سعی در ارائه بهترین فایلهای ملکی به خریداران محترم میباشد .
برای مشاهده سایر موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید زمین در سایت زیر مراجعه فرمائید:

کلیک کنید یا تماس بگیرید، ما همه چیز را انجام می دهیم.

 

www.abadgaranshoma.ir

با ما تماس بگیرید
0912-3436040
0911-3950747

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین داخل مجتمع در شمال ،فروش زمین در مجتمع شمال سیسنگان، خرید زمین داخل مجتمع سی سنگان، شمال زمین داخل مجتمع، قیمت زمین داخل مجتمع در سیسنگان،

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه