زمین شهرکی اطراف جنگل سیسنگان

نوشهر، سیسنگان
کد 1522 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-5663-property 700 متر مربع

زمین شهرکی اطراف جنگل سیسنگان

کد ۱۵۲۲

 

چرا خرید و فروش زمین شهرکی اطراف جنگل در شمال از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است ؟

خیلی از خریداران محترم ملکی بدنبال قطعات تفکیکی زمین های نزدیک و یا اطراف کوه و جنگل هستند .
به دلیل چشم اندازی بینظیر زیبا و همزمان از کوه و دریا همچنین محیطی بدون سرو صدا و ترافیک از طرفی دارای موقعیت دنج و آرام مورد نظر آنان میباشد .

نکته ای که قابل تامل است وجود خاک حاصلخیز قابل گشت برای هر نوع محصول در نواحی اطراف کوه و جنگل و آب آشامیدنی که هیچوقت کمبود نخواهید داشت .

متاسفانه بیشتر تغییرات در اراضی ملی جلگه ای جنگلی بوده است .با توجه به حجم گسترده ای از این نوع پرونده ها ،کاری زیادی را پیش نبردند و از مسئولین ذیربط نظارت کامل و سریع در این امر را خواستار میباشند.
لذا خریداران محترم خواستار زمین هایی با متراژ بزرگ و کاربری مسکونی جهت ایجاد باغ ویلا در اطراف جنگل و کوه هستند تا لذت بیشتر و احساس آرامش کاملتری داشته باشند .
به جهت وجود جنگل‌های سر سبز رشته کوه البرز و دریای مازندران در شمال همراه با زمین های گشاورزی و باغات چند هکتاری ، باعث نگرشی متفاوت از طبیعت زیبای خداوندی را خواهید داشت .
یکی از مناطقی که زمین های مناسب با کاربری مسکونی و باغی در اطراف کوه جنگل برخوردار بوده ، در شمال منطقه سیسنگان میباشد .

از ویژگی‌های ممتاز این ناحیه نزدیکی کوه جنگل با دریا ، وجود نواحی گردشگری و توریستی شمال سیسنگان و سواحل زیبای شنی را می‌توان نام برد .
داشتن امکاناتی رفاهی و خدماتی با سایر موارد مزید بر علت بوده است .

قیمت زمین شهرکی جنگلی در شمال با کاربری بافت از متر ۱۰ میلیون شروع می‌شود. و در شهرکهای بزرگ ساحلی از متر ۳۰ میلیون بوده که باعث توسعه شهرک سازی و روند رشد روزافزون ملک را شاهد باشیم .
خرید و فروش زمین شهرکی اطراف جنگل در سی سنگان با این شرایط که بیشترین نقاط آن در داخل بافت مسکونی و موقعیت های که داراست ، برای ساخت و ساز شخصی و شهرکی مناسب تشخیص داده شده و از سودآوری برخوردار میباشد.

خرید و فروش زمین نزدیک جنگل در شمال سیسنگان بستگی به نزدیکی به جاده و ساحل یا در پای کوه به تناسب متراژ و اسناد مدارک آن تغییر می کند .

به خریداران ملک در شمال ، یادآوری میکنم با توجه به پروژه منطقه آزاد شهرستان نوشهر و اجرای فاز دوم تهران شمال تا پایان اسفند سال ۱۴۰۱ قطعا با افزایش قیمت زمین مواجه خواهیم شد ،پیشنهاد دفتر املاک آباد گران شمال اینست جهت توسعه سرمایه‌گذاری و خرید ملک تلاش مضاعفی داشته باشید .

موقعیت :

این شهرک به مساحت ۹ هزار متر زمین در اطراف جنگل داخل بافت با قطعات تفکیکی و کاربری مسکونی شامل چندین دستگاه ویلا با نگهبانی ۲۴ ساعته اداره میشود .

مختصات زمین شهرکی اطراف جنگل در شمال سیسنگان :

-متراژ زمین : ۷۰۰ متر
-نوع سند : شورایی
-کاربری : مسکونی
-موقعیت : شهرکی
-مکان : جنگلی
-جانمایی : جنوبی

املاک آباد گران شمال در منطقه سیسنگان ، سعی دارد بهترین فایلهای ملکی به خریداران محترم ارائه و نمایش دهند .

برای مشاهده سایر موارد میتوانید به صفحه خرید زمین در سایت زیر مراجعه فرمائید:

www.abadgaranshomal.ir

با ما تماس بگیرید
0912-3436040
0911-3950747

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اطراف جنگل -زمین نزدیک جنگل -زمین شهرکی جنگلی -اطراف جنگل سیسنگان

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه