خرید زمین در خیابان کشاورز توسکاتک سیسنگان

مازندران، سیسنگان
کد 1827 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-8801-property 345 متر مربع

خرید زمین در خیابان کشاورز توسکاتک سیسنگان

کد 1827

 

املاک آباد گران شمال:

 

با ما تماس بگیرید.

0912-3436040

0911-3950747

 

منطقه سیسنگان.

حتما وقتی به شمال سفر کردید نام منطقه سی سنگان در مازندران را برای چندمین بار شنیده اید یا توقف کوتاهی در کنار پارک جنگلی داشته اید .

منطقه سیسنگان با چندین روستا که دارای مراکز گردشگری و بوم گردی عبارتند از دریاچه توریستی آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود زمین های مستعد و سالم در سی سنگان،قرار داشتن بیشترین قطعات تفکیکی دارای کاربری مسکونی یا باغی ، همچنین داشتن سند تک برگ مشاعی و ششدانگ ،از طرفی ارتباط راحت و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی با سواحل دریا ، باعث شده به یکی از نواحی توسعه یافتگی و گردشگری قرار گیرد .

جلگه سیسنگان در حد و فاصل کوتاه بین کوه و جنگل با دریای نیلگون مازندران و پوشش گیاهی متنوع با مهم ترین شاخص های طبیعت بینظیر زیبا برخوردار ميباشند.

نواحی زیبای سی سنگان در پای کوه و جنگل با اکوسیستم وصف نشدنی ،دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی ، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع تر، عدم آلودگی صوتی ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین های شهرکی در این نواحی شده است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مهم ترین سرفصل ها که در این مقاله باید بررسی شود .

خرید زمین در خیابان کشاورز توسکاتک سیسنگان.

فروش زمین شهرکی در توسکاتک .

زمین با سند و کاربری مسکونی در توسکاتک خیابان گشاورز

قیمت زمین ارزان در سیسنگان
هنگام خرید زمین ،چه نکاتی باید رعایت کنید .

قیمت زمین در خیابان گشاورز توسکاتک سیسنگان .

 

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

املاک آباد گران شمال با تجربه ۱۵ ساله اش ،کاربردی ترین خدمات را در حوزه مناطق شمالی ایران عزیز در نوشهر، چلک، سیسنگان و رویان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

 

خرید زمین در خیابان گشاورز توسکاتک سیسنگان.

در شمال نواحی سی سنگان، خرید ملک به موقعیت های خاص محیطی آن، تفاوت و فرق اساسی دارند .

خرید زمین در خیابان گشاورز توسکاتک سیسنگان با در نظر گرفتن امکانات زیر بنایی ومهندسی آن، همچنین سازه ها بر حسب متد روز در چند قطعه پلاک بصورت محدود جهت خرید و فروش وجود دارد .

 

 

فروش زمین شهرکی در توسکاتک.

زمین های شهرکی در جاده توسکا ، برای هر متقاضی مورد توجه و از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد .

فروش زمین شهرکی در شمال روستای توسکاتک با توجه به گستردگی آن ، همچنین مناظر طبیعی و داشتن سند تک برگ با پروانه ساخت از طرفی چشم اندازی زیبا ی جنگل و دریا تا فواصل زیادی موجب شده در این جاده بیشترین معاملات را در خود جای دهد .

 

 

زمین با سند و کاربری مسکونی در توسکاتک خیابان کشاورز .

همه سازندگان و پیمانکاران در شمال بدنبال زمین های سالم و مستعد به عبارتی ملک شسته و رفته خواهان هستند .

کل قطعات تفکیکی در توسکاتک با سند تک برگ و کاربری آن بافت مسکونی بوده که در ساخت ویلا هیچ مشگلی نخواهید داشت و برای هر کدام از این ویلا ها ، از طریق دهیاری و بنیاد مسکن پروانه ساخت صادر گردیده است .

 

 

قیمت زمین در خیابان کشاورز توسکاتک سیسنگان.

یکی از مسائلی که در امر خرید و فروش توجه کنیم اینست که زمین های داخل شهرک با ویوی چشمگیر و دلنواز از جهتی داشتن سند تک برک و دفترچه جواز ساخت ، قیمت متفاوتی ارائه می گردد .

قیمت زمین در خیابان گشاورز توسکا تک سیسنگان در همین مدت کنونی، روند افزایشی نسبت به سایر ملک های مناطق شهرستان نوشهر تا رویان داشته است .

 

 

شرایط مهم در خرید و فروش زمین.

برای خرید و فروش زمین در شمال سیسنگان باید استعلامات زیر را از بنیاد مسکن و دفتر فنی روستا پیگیری نمایید و متوجه خواهید که زمین با چه نوع کاربری در شهرک قرار دارد .
مساله بعدی در هنگام خرید و فروش زمین شهرکی در شمال سی سنگان باید نوع استاد و موقعیت مکانی و انشعابات آن را در نظر بگیرید تا با اطمینان کامل خرید مطمئنی داشته باشید .

املاک آباد گران شمال، هر گونه همکاری و مشاوره در امور خرید فروش زمین مسکونی و باغی یا الحاق به بافت شهرکی در ‌این ناحیه را داشته است .

 

فروش زمین ارزان در شمال‌‌ سیسنگان.

میتوانید با کمی جست و جو در سایت های املاک بدنبال زمین ارزان قیمت باشید .
فروش زمین ارزان ،داخل بافت به مقدار کافی جهت ساخت و ساز وجود دارد .

این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .
لذا به خریداران و سازندگان و مهندسین عزیز ،پیشنهاد می‌شود ، برای خرید زمین در داخل شهرک حتما از دهیاری و بنیاد مسکن ،استعلامات جهت بافت بودن هر قطعه انجام گیرد .

 

 

 

 

مختصات فنی .

متراژ زمین – 345 متر
-سند -تک برگ
نوع کاربری – مسکونی
مکان – شهرکی
موقعیت -جنگلی
پلان – شمالی
مکان : نزدیک به جاده

 

 

موقعیت شهرک :

این شهرک تازه تاسیس در نزدیکی جاده اصلی و سواحل دریا شامل چند قطعه پلاک زمین که همه ی آن در مجموعه بافت واقع گردیده است .

تمامی قطعات با سند تک برگ و نگهبانی ،همچنین دسترسی آسان به امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار میباشد.

شما خریدار محترم و گرامی پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین در شمال خیابان کشاورز توسکاتک سیسنگان و با توجه به افزایش پتانسیل سرمایه‌گذاری در منطقه ،از سودآوری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

 

خریدار محترم :
میتوانید با گروه مشاورین در ارتباط باشید تا بهترین فایل هاي ملکی و اکازیون در شمال منطقه سیسنگان به شما معرفی کنیم .

 

آدرس سایت :

Abadgaranshomal.ir

www.abadgaranshomal. com

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین در خیابان کشاورز سیسنگان، زمین در جاده کشاورز توسکاتک، زمین در توسکاتک سیسنگان،

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه