خرید زمین اطراف جنگل شمال سیسنگان

مازندران، نوشهر
کد 1510 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-5479-property 290 متر مربع

خرید زمین اطراف جنگل شمال سیسنگان

کد ۱۵۱۰

 

وجود باغات بزرگ مرکبات و میوه همچنین زمین های گشاورزی ،جنگل‌های انبوه، محیطی ساکت ، آرام و دلپذیری خاصی به افراد و بازدیدکنندگان داده است .
در چند سال اخیر در شمال سي سنگان به علت طبیعت زیبا و دوری از آلودگی صوتی همراه با مردمان مهربان باعث شده به ساخت و ساز خصوصا ویلا باغ های زیبا روی آورند.
کل زمین ها در شمال سیسنگان به خاطر قرار داشتن در اطراف رشته کوه البرز با چشم انداز بینظیر آن، نگاه ویژه ای به سمت آن در نزد خریداران داشته است .

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید زمین در سیسنگان:

اگرچه در ابتدا از قیمت زمین راضی هستید و بعد از آن قولنامه می کنید،باید بدانید زمین از خرید یک دستگاه ویلا بسیار با دقت و ظرافت و با مشاوره مطمئن انجام گیرد .
در طول بررسی خرید و فروش زمین ،ابتدا باید مقدار متراژ را تعیین کنید و سپس شهرکی یا مستقل بودن را مشخص نمایید .
بحث مالکیت زمین در شمال فاز جدیدی نیست کمی باید دقت نظر و موشکافانه انجام گیرد .
زمین های شمال یا سند شورایی که از طریق بزرگان خانواده به وارثان رسیده و مورد تایید شوراها و دهیاری همان منطقه میباشد ،البته این مورد هم گاهی اختلاف نطر بین اعضای خانواده از لحاظ حقوقی بر روی حدود و ثغور ملک داشته اند که در دفاتر شورای حل و اختلافات روستاها مشاهده می‌شود.
قبل از معامله زمین‌های بدون سند ،حتما با دفتر شورا و دهیاری جهت بررسی و نتیجه بهتر با کمک مشاور املاک خودتان رجوع نموده تا صحت و سقم آن مشخص شود .در بیشتر موارد تا حدود اندکی زیر ۱۰ درصد مشکلاتی بوجود می آید که بین اعضای خانوادگی فروشندگان حل و فصل شده است .
در مورد زمین های سند دار بعد از رویت سند و مندرجات و مشخصات آن، قبل از هر گونه معامله باید ابتدا استعلام زمین مورد نظر از ادارات ثبت اسناد شهرستان متبوع ارجاع دهید تا بصورت الکترونیکی در طول یک روز جواب را کتبا دریافت خواهید نمود و بعد از احراز مالکیت زمین و شناسنامه آن ،جهت عقد قرارداد اعلام نمایید .
همه ی این موارد قبل از عقد قرار داد با کمک کارشناسان مجرب املاک مورد نظر انجام خواهدشد
مساله بعدی در هنگام خرید زمین بحث داخل بافت بصورت مسکونی یا باغی را توسط دفتر فنی مهندسی دهیاری و بنیاد مسکن شهرستان مربوطه بررسی نمایید که در واقع بعد از استعلام اسناد ،دریافت داخل بافت قطعات زمین بسیار مهم و حیاتی بوده است .
در مورد خرید زمین در شمال بستگی به میزان علاقمندی خریدار نسبت به مکان نزدیک جاده و اطراف کوه جنگل یا سواحل میباشد که هر کدام از این افراد دیدگاه شخصی و نطرات مختلفی دارند .

یکی از مناطقی که با کاربری مسکونی و باغی در اطراف کوه جنگل یا نزدیک جاده اصلی برخوردار بوده ،منطقه شمال سیسنگان میباشد .

قیمت زمین اطراف جنگل در سیسنگان:

قیمت زمین در شمال سیسنگان با توجه به ویژگی‌های آن از جمله نزدیکی به کوه ، از طرفی دسترسی آسان به سواحل دریا و سایر امکانات رفاهی خدماتی در کمترین زمان موجب شده این زمین‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشند .
قیمت زمین جنگلی در سی سنگان با امتیاز داخل بافت از متر ۹ میلیون شروع می‌شود و به تناسب موقعیت و اسناد مدارک آن متغیر میباشد .

موقعیت :
این مجتمع به مساحت ۱۲ هزار متر زمین در اطراف جنگل و کوه داخل بافت با قطعات تفکیکی و کاربری مسکونی شامل چندین دستگاه ویلا ، با درب ریموتی، دوربین مدار بسته و نگهبانی ۲۴ ساعته اداره میشود .

مختصات زمین اطراف جنگل در شمال سیسنگان :

-متراژ زمین : ۲۹۰ متر
-نوع سند : شورایی
-کاربری : بافت مسکونی
-موقعیت : شهرکی
-مکان : جنگلی
-پلان : شمالی و جنوبی

املاک آباد گران شمال در منطقه سیسنگان ، سعی دارد بهترین فایلهای ملکی به خریداران محترم ارائه و نمایش دهند .
برای مشاهده سایر موارد میتوانید به صفحه خرید زمین در سایت مراجعه کنید .

با ما تماس بگیرید
0912-3436040
0911-3950747

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه