قیمت زمین در منطقه برند دریابیشه، ویلا رویان

رویان، سیسنگان
کد 1619 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-6566-property 624 متر مربع

قیمت زمین در منطقه برند دریابیشه، ویلا رویان

کد 1619

 

قیمت چیزی است که شما می پردازید، ارزش چیزی است که شما به دست می آورید.

انتخاب خوب ،هنر است .

املاک آباد گران شمال خاطره ای ماندگار و زیبا از خرید و فروش زمین در ذهن شما ثبت خواهد کرد. خرید یا فروش ملک از شما و تضمین سود از ما.
کافیست تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

ما به شما کمک می کنیم ملک رویایی خود را پیدا کنید.

هر زمانی به فکر سرمایه گذاری ملک در شمال ایران دارید توصيه می کنیم به مناطق نوشهر ،چلک ،سیسنگان تا رویان به جهات مختلف سودآوری و راحت تر به اهداف خود خواهید رسید .
با ما همراه شوید از مناطق زیبا با ویوی ابدی جنگل و دریا در شمال محدوده و منطقه دریا بیشه رویان دیدن کنید و خرید مطمئن داشته باشید

بارها در اخبار و سایر رسانه های جمعی شنیده اید که نوسانات قیمت دلار و طلا در هر زمانی باعث ریسک و سرمایه کمتری را بوجود خواهد آورد .
تبلیغات های نامناسب بازار ارز ،سوداگران اقتصادی ،بوجود آمدن حباب قیمت ،ایجاد ناامنی اقتصادی و اجتماعی، تورم و درآمد بیشتر ،همه ی این عوامل در نوسانات سرمایه گذاري مسکوکات و ارز داشته است.
بهترین روش برای سرمایه گذاری ، خرید زمین در شمال است زیرا همانطوری که میدانید زمین به هیچ عنوان افت قیمت و ارزش آن پایین نخواهد آمد و حتی قیمت‌ها در هر مقطعی بالاتر خواهد رفت .
از طرفی زمین های شهرکی در ارتفاعات کوه و جنگل یا نزدیک به جاده و دریا با ویو عالی در شمال به دلیل واقع شدن در موقعیت های مختلف با سکوت و امنیت که دارید از اهمیت دو چندانی برخوردار میباشد.

از جمله نکته ممتاز در شمال رویان که مورد توجه گردشگران و خریداران ملک قرار گرفته است.
خرید زمین در داخل شهرک های لوکس و برند محدوده منطقه دریا بیشه ، ونوش-رویان با ویو عالی ، سند و نگهبانی شبانه روزی که ویوی ابدی دریا و سواحل را مشاهده خواهید نمود.

همه شهرکهای اطراف و محدوده دریا بیشه رویان مهم و با ارزش هستند ،اما یکسری از این گونه شهرکها دارای امتیازات و امکانات ویژه ای داشته است .
خرید و فروش و قیمت زمین در منطقه برند دریا بیشه رویان برای هر فرد خریدار مهم و ارزشمند میباشد .

 

 

 

 

قیمت زمین در منطقه برند دریا بیشه – خرید ویلا رویان :

همیشه در بحث خرید زمین و ویلا باید یادآوری کنیم که در ابتدای امر موقعیت مکانی ملک را شناسایی نمایید و توجه کافی و وافی به نواحی منطقه داشته باشید .
خرید و قیمت زمین های در داخل شهرک لوکس و مدرن در محدوده دریا بیشه رویان دارای سند با کاربری مسکونی همچنین سایر نواحی مناطق آن جذاب و پررونق بوده است .
نزدیکی به جاده از طرفی سواحل شنی دریای نیلگون مازندران و دسترسی آسان به این نواحی و داشتن امکانات رفاهی و تفریحی در مناطق مختلف شمال رویان بر اهمیت خرید زمین چندین برابر نموده است .

 

 

 

 

چرا منطقه برند دریابیشه:

تمامی افرادی که به شمال ایران و استان مازندران مسافرت داشته اند قطعا از کنار منطقه دریابیشه رویان گذشتند و یا اقامتی کوتاه در شهرکهای اطراف آن داشتند .
دریابیشه شامل چندین شهرکهای بزرگ ده هکتاری با سازه های لوکس و پست مدرن در ابعاد مختلف قرار دارد .
این ناحیه خارج از بافت بومی بوده و کلیه ساکنین آن تهرانی نشین میباشند.
در واقع باید گفت مناطق دریابیشه یک شهر کوچک در فاصله 8 کیلومتری رویان به شمار می‌آید.
در حال حاضر اجرای پروژه‌های بزرگ ساحلی با زیر ساخت های گردشگری در این ناحیه انجام شده است .
نزدیکی به ساحل ،دسترسی آسفالته به پای کوه و جنگل، فاصله نزدیک با شهر رویان ،داشتن امکانات ویژه تفریحی در داخل هر شهرک و سایر عوامل باعث توسعه روز افزون این نواحی همچنین افزایش قیمت زمین در محدوده دریابشه را شاهد باشیم .

 

 

 

 

قیمت زمین در منطقه برند دریابیشه – فروش ویلا رویان :

 

فروش و قیمت زمین در نواحی دریا بیشه رویان دارای ویو عالی همراه با دید دریا ، به تناسب نوع سند ،کاربری مسکونی و سازه های شهرک محاسبه و ارزش گذاری خواهد شد .
فروش و قیمت زمین های شهرکی در منطقه دریا بیشه رویان و نواحی آن به نسبت سایر مناطق دارای بیشترین مشتری و خریدار برخوردار بوده است.

 

 

 

 

قیمت زمین در منطقه برند دریابیشه- رویان

 

شهرکی ، در دامنه و پای کوه و جنگل ،خیابان‌های پهن و جدول گشی ،سنددار ،نزدیک به جاده و جنگل با نگهبانی باعث شده هر کدام از این موارد به تناسب موقعیت ،قیمت گذاری می‌شود.

قیمت زمین شهرکی درشمال منطقه دریا بیشه داخل بافت با کاربری مسکونی خصوصا شهرکهای جنگلی نسبت به مناطق دیگر چندین برابر بوده است .

 

قیمت زمین ها

در بهترین مکان و موقعیت عالی با نمای شمالی جنوبی، سنددار ، ویوی ابدی از دریا ،طبق موارد یاد شده در پایه متر ۲۵ میلیون میباشد .

 

 

 

 

مختصات قیمت زمین در منطقه برند دریابیشه – رویان :

 

-متراژ زمین : ۶۲۴ متر
-سند : تک برگ
-نوع کاربری : مسکونی
مکان : شهرکی
موقعیت : جنگلی
پلان : شمالی

با خرید زمین در داخل شهرکهای اطراف دریابیشه میتوانید در کمترین زمان سود اقتصادی زیادی داشته باشید .
قیمت زمین در محدوده دریابیشه، بستگی به متراژ ،موقعیت شهرک و نوع سازه های در پی خواهد داشت .

در شمال رویان -محدوده دریا بیشه از دیدگاه خریداران و مهندسین عمران ،یکی از بهترین و بروز ترین شهرکهای کل نواحی رویان میباشد .
از طرفی سازه های آن هم بر طبق شیوه های نوین و متد روز اجرا می گردد.

 

خریدار محترم :

میتوانید از مشاوره رایگان با ما استفاده کنید تا بهترین فایل هاي ملکی قیمت مناسب در منطقه مختلف رویان به شما معرفی کنیم .

ما یک تخصص داریم، جلب رضایت مشتری.

املاک آباد گران شمال در رویان

با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲-۳۴۳۶۰۴۰
۰۹۱۱-۳۹۵۰۷۴۷

کلیک کنید و ما همه چیز را انجام می دهیم.

Abadgaranshomal.ir

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

قیمت زمین دریابیشه ،خرید ویلا رویان ،قیمت زمین داخل شهرک محدوه دریابیشه رویان ،خرید و قیمت زمین شهرکی در اطراف دریابیشه ،فروش و قیمت زمین منطقه دریا بیشه رویان ،

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه