قیمت زمین داخل شهرک، با سند، اطراف رویان

مازندران، رویان
کد 1750 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-7871-property 600 متر مربع

قیمت زمین داخل شهرک، با سند، اطراف رویان

کد 1750

 

 

قیمت چیزی است که شما می پردازید، ارزش چیزی است که به دست می آورید.

 

مناطق رویان با بیش از 25 روستا ،دارای مراکز گردشگری و بوم گردی شامل آبشار آب پری، پارک جنگلی شهرداری ،بخش کوهستانی کجور و بلده، بازار روسی و سواحل شنی ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف رویان با توجه موقعیت اکولوژیکی آن، همچنین نزدیکی جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود مردمان مهربان، متدین ،با پشتکار قوی در امور اقتصادی، همکاری و تعاون بین اهالی با دهیاری و شورای روستا ها مورد توجه خاص آحاد مردم بوده است.

زمین های مرغوب ،قرار داشتن بیشترین قطعات در داخل بافت با کاربری مسکونی و باغی همچنین دارای سند ، نزدیکی به بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی و سواحل شنی آن باعث شده منطقه رویان به یکی از نواحی توسعه پذیری و گردشگری قرار گیرد .

نزدیکی به سواحل دریا ،دسترس به امکانات رفاهی و تفریحی، دوری از بافت روستایی ،باعث شده زمین های شهرکی متقاضیان زیادی داشته باشد.

 

قیمت زمین داخل شهرک با جواز ، فروش زمین با کاربری مسکونی در رویان ،زمین سنددار داخل شهرک رویان ،قیمت زمین شهرکی با جواز مسکونی در رویان ،فروش و قیمت زمین با پروانه ساخت در رویان ،فروش و قیمت زمین شهرکی داخل بافت مسکونی در رویان، قیمت زمین سنددار داخل شهرک ، خرید و قیمت زمین با سند داخل شهرک و پروانه ساخت نزدیک رویان، قیمت زمین سنددار شهرکی با جواز در اطراف رویان ،فروش و قیمت زمین سنددار داخل شهرک با پروانه ساخت در اطراف رویان ،خرید وفروش و قیمت زمین شهرکی با سند و بافت مسکونی در اطراف رویان ، از مهم ترین خواسته های خریداران در سایت ميباشند.

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

راهی سریع و مطمئن برای زمین دار شدن :

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

املاک آباد گران شمال با تجربه ۱۵ ساله اش ،کاربردی ترین خدمات را در حوزه مناطق شمالی ایران عزیز در نوشهر، چلک، سیسنگان و رویان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

ثبت آگهی املاک، سرعت بخشیدن به معامله خریداران و فروشندگان ملک، بخشی از خدمات املاک آباد گران شمال میباشد.

 

کافیست تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

کلیک کنید، ما همه چیز را انجام می دهیم.

Abadgaranshomal.ir

0912-3436040

0911-3950747

قیمت و خرید فروش زمین سنددار شهرکی ،بافت مسکونی یا باغی ،با ویوی ابدی کوه و دریا ، دارای قطعات تفکیکی مهندسی طراحی شده در اطراف رویان با منظره و چشم انداز زیبا ،همچنین موقعیت مکانی آن ، از مهم ترین ویژگی‌های رویان نسبت به سایر مکان‌های شمالی در غرب استان مازندران می‌باشد.

 

 

 

قیمت زمین، داخل شهرک، با سند ، در اطراف رویان :

امروزه ما شاهد خرید و فروش زمین با سند تک برگ در شهرکهای بزرگ و کوچک که داخل بافت مسکونی یا باغی در مناطق مختلف رویان هستیم .

بسیاری از زمین های داخل شهرک با رعایت اصول فنی مهندسی تفکیک و پی ریزی شده است .

قیمت زمین های سنددار با جواز و پروانه ساخت داخل شهرک در رویان نزد خریداران و سازندگان ملک ، ارزش و پر اهمیت تلقی می‌شود.

بنابراین قیمت زمین با سند تک برگ داخل شهرک و بافت مسکونی در شمال رویان ، نسبت به سایر نواحی از رشد چشمگیری برخوردار بوده است .

لذا قیمت و خرید فروش زمین های شهرکی، با سند ،دارای ویژگی های دکر شده از متر 15 میلیون پایه گذاری شده است .
این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .

لذا به خریداران و سازندگان و مهندسین عزیز ،پیشنهاد می‌شود ، برای خرید زمین در داخل شهرک حتما از دهیاری و بنیاد مسکن ،استعلامات جهت بافت بودن هر قطعه انجام گیرد .

 

 

 

مختصات قیمت زمین داخل شهرک، با سند ، در اطراف رویان:

-متراژ زمین : 600 متر
-سند : تک برگ
-نوع کاربری : مسکونی
مکان : داخل شهرک
موقعیت : جنگلی
پلان : شمالی -دو بر

 

 

 

توضیحات شهرک :

این شهرک حدود 45 پلاک زمین و ویلا های نوساز ، انشعابات برق ،آب و کاز ، با ویوی ابدی کوه و جنگل را مشاهده می کنید.

خیابان های پهن آسفالته با فاز شب و محوطه سازی آن شامل فضای سبز از کاشت انواع گونه های درختان را در بر می گیرد .
تمامی قطعات این شهرک داخل بافت با کاربری مسکونی و باغی قرار دارد .
از امکانات رفاهی و تفریحی، داشتن استخر سرپوشیده با زمین ورزشی را شامل می‌شود.
پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین از این شهرک و با توجه به پتانسیل اکوتوریسم در منطقه رویان ، از رشد سرمایه‌گذاری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

 

خریدار محترم :

میتوانید با گروه مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین فایل هاي اکازیون ملکی، با قیمت مناسب در منطقه رویان به شما معرفی کنیم .

 

املاک آباد گران شمال در رویان

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه