فروش زمین داخل شهرک خیابان نخ شمال سیسنگان

مازندران، سیسنگان
کد 1808 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-8564-property 400 متر مربع

فروش زمین داخل شهرک خیابان نخ شمال سیسنگان

کد 1808

 

 

املاک آباد گران شمال:

با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲-۳۴۳۶۰۴۰
۰۹۱۱-۳۹۵۰۷۴۷

سیسنگان کجاست؟

محل تلاقی جنگل با دریا ، منطقه سیسنگان بیش از چندین روستا با مراکز گردشگری و بوم گردی شامل دریاچه آویدر، پارک ملی ، دریاچه ارواح و سواحل شنی ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف سی سنگان با توجه موقعیت اکولوژیکی و طبیعی آن، همچنین ارتباط تنگاتنگ بین جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

زمین های مناسب و مستعد در سی سنگان،قرار گرفتن‌ بیشترین قطعات در داخل بافت با کاربری مسکونی و باغی ، دارای سند تک برگ مشاعی یا ششدانگ همچنین ارتباط آسان و نزدیک بین بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی و سواحل دریا ، باعث شده منطقه به یکی از نواحی توسعه پذیری و گردشگری قرار گیرد .

جلگه سیسنگان در حد و فاصل بسیار کم جنگل با دریا و پوشش گیاهی متنوع با طبیعت بینظیر زیبا برخوردار ميباشند.

مناطق زیبا ی سی سنگان در پای کوه با طبیعت وصف نشدنی ،دسترسی به امکانات رفاهی و خدماتی ، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوع تر، عدم آلودگی صوتی و هوا در ارتفاعات جنگل ، همه ی این عوامل موجب خرید و فروش زمین های شهرکی در این نواحی شده است .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مهم ترین سرفصل ها که در این مقاله باید بررسی شود .

فروش زمین داخل شهرک خیابان نخ شمال سیسنگان.

خرید زمین شهرکی با سند و مجوز ساخت در نخ شمال .

زمین سنددار داخل شهرک نزدیک جنگل در خیابان نخ شمال .

قیمت زمین ارزان در سیسنگان
هنگام خرید زمین ،چه نکاتی باید رعایت کنید .

قیمت زمین داخل شهرک در خیابان نخ شمال سیسنگان

 

 

مطمئن ترین روش برای زمین دار شدن در شمال سیسنگان:

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

کلیک کنید، ما همه چیز را انجام می دهیم.

 

 

فروش زمین داخل شهرک خیابان نخ شمال سیسنگان.

در نواحی سی سنگان، فروش ملک به تناسب ویژگی‌های خاص که برخوردارند ، متفاوت و فرق اساسی با دیگر مناطق دارند .

زمین داخل شهرک در خیابان نخ شمال با سند تک برگ نزدیک دامنه جنگل کوه با کاربری مسکونی جهت خرید و فروش وجود دارد .

 

 

خرید زمین شهرکی با سند و مجوز ساخت در نخ شمال .

زمین های سنددار داخل بافت که در اطراف کوه و جنگل با ویو ابدی دریا دارای سند تک برگ، متقاضیان زیادی در منطقه سیسنگان دارد .

خرید زمین شهرکی با سند تک برگ و پروانه ساخت در نخ شمال بر اساس موقعیت ملک و بحث بافت مسکونی بیشترین معاملات را در بر می گیرد .

در حال حاضر بیشترین معاملات مسکن و زمین در منطقه سی سنگان مربوط به جاده نخ شمال( توسکا ) بوده و در نزد خریداران از ارزش ویژه ای داراست .

 

 

زمین سنددار داخل شهرک نزدیک جنگل و کوه در خیابان نخ شمال.

بیشترین سازندگان و پیمانکاران بدنبال زمین های شهرکی در اطراف کوه و جنگل با ارتفاع بالاتری و دید ابدی دریا را خواستارند .
زمین سنددار داخل شهرک نزدیک به جنگل در جاده نخ شمال با کاربری مسکونی و دید ابدی دریا ، روند سود آوری مناسبی را در بر می گیرد. .

 

 

قیمت زمین داخل شهرک در خیابان نخ شمال سیسنگان.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید بپذیریم اینست زمین های داخل شهرک در ارتفاع بالاتر با ویو ابدی دریا از طرفی دارای سند و کاربری ساخت باعث می‌شود قیمت متفاوتی ارائه می گردد .

قیمت زمین داخل شهرک در جاده نخ شمال سیسنگان با تمامی ویژگیهای ممتاز آن نسبت به سایر نواحی دیگر ،در حال حاضر روند رو به رشد داشته است .

 

 

هنگام خرید و فروش زمین ، چه نکاتی باید رعایت شود.

برای خرید و فروش زمین در شمال سیسنگان باید استعلامات زیر را از بنیاد مسکن و دفتر فنی روستا پیگیری نمایید و متوجه خواهید که زمین با چه نوع کاربری در شهرک قرار دارد .
مساله بعدی در هنگام خرید و فروش زمین شهرکی در شمال سی سنگان باید نوع استاد و موقعیت مکانی و انشعابات آن را در نظر بگیرید تا با اطمینان کامل خرید مطمئنی داشته باشید .

املاک آباد گران شمال، هر گونه همکاری و مشاوره در امور خرید فروش زمین مسکونی و باغی یا الحاق به بافت شهرکی در ‌این ناحیه را داشته است .

 

 

فروش زمین ارزان در شمال سیسنگان.

میتوانید با کمی جست و جو در سایت های املاک بدنبال زمین ارزان قیمت باشید .
فروش زمین ارزان ،داخل بافت به مقدار کافی جهت ساخت و ساز وجود دارد .

این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .
لذا به خریداران و سازندگان و مهندسین عزیز ،پیشنهاد می‌شود ، برای خرید زمین در داخل شهرک حتما از دهیاری و بنیاد مسکن ،استعلامات جهت بافت بودن هر قطعه انجام گیرد .

 

 

مختصات فنی .

-متراژ زمین : 400 متر
-سند : تک برگ ششدانگ
-نوع کاربری : مسکونی
مکان : شهرکی
موقعیت : نزدیک به کوه
پلان : شمالی

 

 

موقعیت شهرک :

این شهرک 12 هکتاری بیش از 70 دستگاه ویلا در تیپ های متنوع همچنین شامل چند پلاک زمین که همه ی قطعات آن‌ در داخل بافت با کاربری مسکونی واقع گردیده است .
از دیگر ویژگی‌های آن، ویو با دید دائمی جنگل و دریا میباشد .

کل زمین با سند تک برگ در جانمایی مناسب شمالی و جنوبی، همچنین نزدیکی به دامنه جنگل از دیگر مشخصه های این شهرک میباشد .

خیابان های عریض دو طرفه آسفالته با محوطه سازی و فضای سبز بسیار زیبا و عالی همچنین با تعدادی از نگهبانان شبانه روزی در بر می‌گیرد.

شما خریدار محترم و گرامی پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین از این شهرک در جاده نخ شمال سیسنگان و با توجه به پتانسیل اکوتوریسم در منطقه ، از رشد سرمایه‌گذاری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین شهرکی در سیسنگان، زمین شهرکی خیابان نخ شمال، زمین در خیابان نخ شمال،

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه