زمین با سند، بافت مسکونی، منوچهرکلا رویان

مازندران، رویان
کد 1748 قیمت : تماس بگیرید - زمین
RH-7858-property

زمین با سند، بافت مسکونی، منوچهرکلا رویان

کد 1748

 

 

قیمت چیزی است که شما می پردازید، ارزش چیزی است که به دست می آورید.

مناطق رویان با بیش از 25 روستا ،دارای مراکز گردشگری و بوم گردی شامل آبشار آب پری، پارک جنگلی شهرداری ،بخش کوهستانی کجور و بلده، بازار روسی و سواحل شنی ماسه ای را می‌توان نام برد.
در نواحی مختلف رویان با توجه موقعیت اکولوژیکی آن، همچنین نزدیکی جنگل و دریا ،باعث شده که زمین از ارزش بالاتری نسبت به سایر نواحی داشته باشد.

وجود مردمان مهربان، متدین ،با پشتکار قوی در امور اقتصادی، همکاری و تعاون بین اهالی با دهیاری و شورای روستا ها مورد توجه خاص آحاد مردم بوده است.

زمین های مرغوب ،قرار داشتن بیشترین قطعات در داخل بافت با کاربری مسکونی و باغی همچنین نزدیکی به بازار و مراکز رفاهی‌تفریحی و سواحل شنی آن باعث شده منطقه رویان به یکی از نواحی توسعه پذیری و گردشگری قرار گیرد .

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

منطقه ونوش :

این نواحی شامل چند روستا در اطراف ونوش از سمت جاده اصلی تا پای کوه ادامه دارد .

منطقه‌ ونوش به دلیل موقعیت جغرافیایی و اکولوژیکی آن با دید ابدی و همزمان جنگل و دریا، زمین های داخل بافت مسکونی ،نزدیکی به مراکز گردشگری و خدماتی مانند پارک جنگلی رویان، آبشار آب پری، بازار روسی، سواحل زیبای شنی و همه ی عوامل زیر موجب زیر ساخت توسعه پایدار در مناطق ونوش -رویان شده است .

یکی از روستاهای منطقه ونوش رویان به نام منوچهر کلا میباشد.
این روستا از توابع شهرستان نوشهر در 5 کیلومتری ونوش واقع شده است.
روستایی زیبا در پای کوه و جنگل با پوشش گیاهی متنوع و مردمانی با فرهنگ غنی برخوردار ميباشند.
زمین در منوچهر کلا رویان به علت موقعیت مکانی همچنین ویوی ابدی دریا ،ارزش اقتصادی زیادی نسبت به‌ نواحی دیگر داشته است.

خرید و فروش زمین در داخل شهرک برند ،بافت مسکونی و پروانه ساخت در شمال منوچهرکلا رویان از رونق بیشتری برخوردار بوده است.

نزدیکی و قرار داشتن در پای جنگل ،دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی، دید دائمی مناظر طبیعی ،آب و هوای مطبوعتر، آلودگیهواو صوتی کمتر ،باعث شده زمین های شهرکی آن متقاضیان زیادی داشته باشد .

خرید زمین سنددار شهرکی داخل بافت با جواز ، فروش زمین با کاربری مسکونی در رویان ،زمین سنددار داخل شهرک منطقه ونوش منوچهرکلا، زمین شهرکی با جواز مسکونی در رویان منوچهرکلا،فروش زمین داخل شهرک با پروانه ساخت در منوچهرکلا ،فروش زمین شهرکی با سند داخل بافت مسکونی در منوچهرکلا رویان، فروش زمین داخل شهرک با سند ،کاربری مسکونی نزدیک جنگل در منطقه ونوش منوچهرکلا ،خرید زمین با سند داخل شهرک برند و پروانه ساخت نزدیک رویان منوچهرکلا ، قیمت زمین سنددار شهرکی با جواز در منطقه منوچهرکلا رویان،فروش زمین سنددار داخل شهرکی با مجوز ساخت ،خرید وفروش زمین شهرکی با سند ، داخل بافت در شمال منوچهرکلا رویان، از مهم ترین خواسته های خریداران اینگونه ملک ها در منطقه رویان میباشند.

 

 

 

 

راهی سریع و مطمئن برای زمین دار شدن :

در سایت املاک آباد گران شمال، آگهی ثبت شده را جست و جو کنید و به سرعت ملک مورد نظر تون رو پیدا کنید و برای انجام معامله ای مطمئن، با گروه مشاورین این سایت در ارتباط باشید.

املاک آباد گران شمال با تجربه ۱۵ ساله اش ،کاربردی ترین خدمات را در حوزه مناطق شمالی ایران عزیز در نوشهر، چلک، سیسنگان و رویان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

ثبت آگهی املاک، سرعت بخشیدن به معامله خریداران و فروشندگان ملک، بخشی از خدمات املاک آباد گران شمال میباشد.

 

کافیست تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

کلیک کنید، ما همه چیز را انجام می دهیم.

Abadgaranshomal.ir

0912-3436040

09113950747

 

 

با ما همراه شوید از مناطق زیبا با منظره ابدی جنگل و دریا در شمال منوچهرکلا رویان دیدن کنید و خرید مطمئنی داشته باشید.

 

 

 

 

خرید زمین با سند ،بافت مسکونی، در منوچهرکلا رویان :

امروزه ما شاهد خرید و فروش زمین با سند تک برگ در شهرکهای بزرگ که داخل بافت مسکونی یا باغی در مکان های منوچهرکلا هستیم .

اصولا تمام زمین های داخل شهرک با رعایت اصول فنی مهندسی تفکیک و پی ریزی شده است که در آینده مشگلی از لحاظ خیابان بندی و نصب انشعابات با مشاعات تفریحی در داخل آن بوجود نمی آید .

زیرا زمین های سنددار با جواز و پروانه ساخت داخل شهرک های برند در منطقه ونوش منوچهرکلا نزد خریداران و سازندگان ملک از ارزش و پر اهمیت تلقی می‌شود.

 

 

 

فروش زمین با سند ،بافت مسکونی، در منوچهرکلا رویان :

فروش زمین با سند تک برگ در داخل شهرک ،دارای بافت مسکونی با پروانه ساخت ، در منوچهرکلا بر حسب موارد ذیل ،محاسبه و ارزش گذاری خواهد شد .

این نکته را برای خریداران ملک یادآوری کنم که زمین در شهرک های خارج از بافت و چسبیده به بافت ،جهت ساخت و ساز باید هزینه گزافی پرداخت نمایید .

لذا به خریداران و سازندگان و مهندسین عزیز ،پیشنهاد می‌شود ، برای خرید زمین در داخل شهرک حتما از دهیاری و بنیاد مسکن ،استعلامات جهت بافت بودن هر قطعه انجام گیرد.

 

 

 

 

مختصات فنی زمین با سند ،بافت مسکونی، در منوچهرکلا رویان:

-متراژ زمین : 360 متر
-سند : تک برگ
-نوع کاربری : مسکونی
مکان : داخل شهرک
موقعیت : اطراف جنگل
پلان : شمالی

 

 

توضیحات شهرک :

این شهرک دارای 22 پلاک زمین با ویلا های نوساز ، شامل کنتور انشعابات برق ،آب و کاز همراه با دید دائمی جنگل و دریا را مشاهده می کنید.

آنچه این شهرک در منطقه ونوش منوچهرکلا اهمیت دارد ،نزدیکی در اطراف جنگل با ویوی بینظیر عالی از دریا ، همچنین سکوت و آرامشی که احساس خواهید نمود .
تفکیک قطعات کل زمین در جانمایی مناسب شمالی و جنوبی،با کاربری مسکونی از دیگر مشخصه های این شهرک میباشد .

پیشنهاد می‌شود با خرید یک قطعه زمین از این شهرک و با توجه به پتانسیل اکوتوریسم در منطقه رویان ، از رشد سرمایه‌گذاری چشمگیری برخوردار خواهید شد .

 

 

خریدار محترم :

میتوانید از مشاوره رایگان با ما استفاده کنید تا بهترین فایل هاي ملکی قیمت مناسب در منطقه رویان به شما معرفی کنیم .

 

املاک آباد گران شمال در رویان

هر گونه کپی برداری از این سایت منع و پیگرد قانونی دارد.

 

زمین با سند در منوچهر کلا رویان، زمین‌ بافت مسکونی شهرکی در منوچهر کلا رویان، خرید زمین داخل شهرک در منوچهر کلا ، فروش زمین سنددار داخل بافت در منوچهر کلا رویان،

 

اعتماد و راستی آزمایی سرمایه ماست

آباد گران شمال

املاک مشابه